Have you already seen this beauty?



Actually I don`t have a totally rocker-girl style, but Philipp Plein is one of my absolutely top favorite designers!! I like to mix this glam-rock style with other pieces. And he is like THE reason why I want to become a designer.  
I already wrote an article about him (with so much love ;)), you can read it HERE (sorry, it`s in Portuguese). And again I felt completely in love with his new "Mickey" jacket. 
If I had over 3.000 € to spent for a jacket..... *dreaming*
Do you like his pieces?


Normalmente eu não tenho um estilo de menina-roqueira, mas o Philipp Plein é um dos meus top estilistas preferidos!! Eu gosto de misturar peças que nem essas de glam-rock com outras de estilo diferente, mais básico, neutral. E além do mais, ele é praticamente A razão por que eu quero ser estilista, também. 
Eu já escrevi um artigo sobre ele (com bastante amor ;)), você pode ler ele AQUI.
E de novo eu me apaixonei pela nova jaqueta chamada "Mickey" dele.
Se eu tivesse mais de 3.000€ para gastar para uma jaqueta.... *sonhando* 
O que você acha das peças dele?



Comments

  1. i really love the philip lane one !!!!!

    http://pigymix.blogspot.it

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Denim+Biker Boots

DIY: Advent wreath

DIY: Denim vest pt. 2