Spanish Hat



There are still so many looks that I have to show you guys!! These ones I`m posting in the last days are already from more then 3 weeks ago!! 
I`m so happy that I have finally vacations now, well from college only, because I`m working now, but I have a lot more time now to post then before. 
I also have so my thoughts and inspiration posts to share with you, so stay updated.. :)

Ainda tenho um monte de looks que eu quero muito mostrar para vocês!! Esses que eu estou postando nos últimos dias são de mais de 3 semanas atrás!! 
Estou muito feliz que es estou de férias agora, bem pelo menos da faculdade, por causa que eu estou trabalhando agora, mas estou com muito mais tempo para postar do que antes.
Também estou cheia de pensamentos e inspirações para dividir com vocês, então não esquecem de fica atualizados.. :) 

New Yorker top, Vintage hat from Spain, Zara shorts (from last year), Ipanema by Gisele Bündchen sandals, H&M bag, Chilli Beans sunglasses

Comments

Popular posts from this blog

Denim+Biker Boots

DIY: Advent wreath